• يکشنبه ١٣ اسفند ١٤٠٢-١١:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٢٠
صادقی: 4-219

مردم؛ میهن، نظام و سرنوشتشان را دوست دارند/ این حضور نشانه استحکام پایه های مردم سالاری اسلامی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور حماسی و پر شور مردم در پای صندوق های رأی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای بار دیگر گوهر درخشان عرم و اراده ملی در برابر چشمان جهانیان را به جلوه درآورد و این حضور مشتاقانه از همه اقشار اجتماعی نشانه آشکار از استحکام پایه های مردم سالاری اسلامی در ایران عزیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در دویست و نوزدهمین جلسه شورا و با اشاره به حضور پر شور مردم ایرن اسلامی در پای صندوق های رأی گفت: مشارکت بیش از 50 درصدی مردم در سراسر کشور در روز جمعه، بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ملی در برابر چشمان جهانیان را به جلوه در آورد و مشارکت گسترده  و پر شور مردم در سراسر کشور و حضور مشتاقانه در مراکز رأی گیری در همه جای کشور و از همه اقشار اجتماعی نشانه آشکار از استحکام پایه های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پرودگار است و ایران و ایرانی را در آزمون میدان عمل سرافراز کرد. 
وی در ادامه افزود: پروپاگاندای دشمنان برای هزارمین بار شکست خورد. پیام حضور مردم در انتخابات همین یک جمله بود. آنها تمامی ارکان را به کار گرفتند و تبلیغات کردند تا مردم را ترغیب به نیامدن پای صندوق ها کنند، اما تیرشان به سنگ خورد، چرا که مردم ما میهن، نظام و سرنوشتشان را دوست دارند. سپاس و صد سپاس از مردم خوب کشورمان.
صادقی اظهار کرد:  مردم وظیفه خود را بار دیگر به نحو احسن انجام دادند و این بار نوبت نمایندگان منتخب و مسئولان فعلی است که قدر این حضورها را بدانند و در جهت رفاه و آسایش این مردم عزیز، بکوشند.
عضو شورای شهر تهران افزود: وضعیت دشمنان و معاندان معلوم است اما اینکه چرا عده ای از داخل بر طبل نا امیدی و دلسرد کردن مردم می نواختند؛ جای سوال است؟ آیا رأی ندادن به معنای روشن فکری است؟ در زمانه ای که آزادی بیان و پاسداشت حقوق بشر فریاد زده می شود و آزاد اندیشی به رخ کشیده می شود؛ آیا رأی ندادن یک عقب گرد بزرگ از آرمان های آزاد اندیشانه نیست؟ گرچه مردم پاسخی کوبنده به این قشر دادند و امیدواریم این عزیزان راه انابت در پیش گیرند.
صادقی در پایان خاطر نشان ساخت: مجلس شورای اسلامی تبلور اراده ملت بر سرنوشتشان است و نمایندگان و منتخبین باید بدانند که بار امانت سنگینی را به دوش می کشند. لذا امیدواریم از هیچ کوششی برای خدمت به ملت شریف ایران مضایقه نکنند.
 
کد خبر: 4-219

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: